Jdi na obsah Jdi na menu
 


TATRA 815-2 ZO R45 12.400 4x4.1 Dakar 2008 - závodní speciál

Motor Vznětový, kapalinou chlazený vidlicový osmiválec KHD BF 8M 1015 MC, přeplňovaný dvěma turbodmychadly Schwitzer s mezichladičem chlazeného vzduchu.
   
Zdvihový objem 15 874 cm3
   
Nejvyšší výkon 600 kW (816 k) při 2100 min-1
   
Nejvyšší točivý moment 3200 Nm při 1200 min-1
   
Převodové ústrojí Desetistupňová převodovka Tatra TS 210; přídavná dvoustupňová převodovka Tatra 2.30 TRK 1,3/2,1; s přiřaditelným předním náhonem a uzávěrkami diferenciálu
   
Podvozek Páteřový rám s centrální nosnou rourou a výkyvnými polonápravami; odpružení vzduchovými vlnovci; příčné torzní stabilizátory; 8 teleskopických tlumičů Fox s hydraulickými dorazy Fox. Palivové nádrže o objemu 900 litrů.
   
Karosérie Odlehčená nástavba s nosnou konstrukcí z ocelových profilů a vnějšími pláty z tvrzeného karbonkevlaru, bez dveřních vstupů, otevřené přední a zadní čelo; ochranný oblouk fixovaný k rámu vozidla; kabina Tatra TerrNo1; sklopná vpřed, vybavená vnějším i vnitřním ochranným rámem; anatomické závodní sedačky CIEB.
   
Pneumatiky Pirelli PS 22 Pista 14x20‘‘
   
Rozměry a hmotnosti Rozvor 4090 mm; délka 6320 mm, šířka 2500 mm, výška 3450 mm; pohotovostní hmotnost 9 000 kg.
   
Max. rychlost 182 km/h (zdroj: Radhouane Larifa, Tuniská policie - radar)
   
Zrychlení 0-100 km/h: 13,2 sekundy
  0-200 km/h: selhání měřícího zařízení
  0-300 km/h: selhání měřícího zařízení
   
Výbava Dohušťování a podhušťování pneumatik za jízdy; hasící přístroje; nádrž na vodu; navigační přístroje; přídavné světlomety.
 

Náhledy fotografií ze složky Nas team

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář